SOS FAQ

We kunnen jullie niet genoeg bedanken voor het kopen van de SOS vouchers. Jullie zijn de reden dat Snag er vandaag nog is en daar zijn we zo dankbaar voor! We weten dat je wellicht vragen hebt over het gebruik van de SOS voucher en we hopen dat deze Q & A daar bij kan helpen. Wanneer je nog andere vragen hebt over het gebruik van de voucher dan horen we graag van je op hello@snagtights.com of via onze Facebook of Instagram!

Wanneer kan ik mijn code gebruiken?
Je code kan na 1 November 2020 gebruikt worden. Er is geen vervaldatum.
Hoevaak kan ik mijn code gebruiken?
Je code kan eenmaal gebruikt worden. Wanneer je niet de gehele waarde gebruikt komt het restant te vervallen.
Kan ik mijn code in meerdere vouchers opsplitsen?
Ja! Indien je voor twee of meer vouchers hebt betaald, kan je ons e-mailen op hello@snagtights.com en ons Customer Engagement Team zal je helpen je code te splitsen.
Kan ik meer dan 1 code in een bestelling gebruiken?
Nee, je kan helaas maar 1 code per bestelling invoeren.
Ik ben mijn code kwijt! Wat moet ik doen?
Geen probleem! E-mail ons Customer Engagement Team op hello@snagtights.com en ze zullen het voor je opzoeken.
Ik woon in Canada/New Zealand/Denmark/Zweden/Zwitserland. Kan ik mijn code in de nieuwe shop gebruiken?
Ja! Je code kan in de nieuwe shop gebruikt worden.
Moet ik ook verzendkosten betalen over mijn bestelling?
Ja, met de voucher betaal je voor de aankoop van de panty's. Verzendkosten komen daar nog bij.
Kan je met de voucher ook Chub Rub Shorts of Merino panty's aanschaffen?
Het voucher dekt alleen de kosten voor de €8,99 panty's. Wanneer je Shorts of Woollies wil kopen dien je het verschil in kosten bij te betalen.
Kan ik mijn aankoop retourneren?
We kunnen alleen ongedragen panty's accepteren.

Please Wait...